Keresés


A honlap üzembe lett helyezve

2012.05.03 19:51

 

FIGYELMEZTETÉSEK!

Ne engedd, hogy rajtad gyakoroljanak. Ha mégis, akkor azért ne fizess - hiszen a fotósnak is fizetnie kellene a modelldíjadat! Ezen kívül kérd írásba foglalva, hogy nem használják fel a képeidet sehová az engedélyed nélkül!

A modellfotózás sokak által  hirdetett műfaj. Jó portfóliót azonban nem lehet fél óra alatt vagy ötezer forintért összecsapni.

Ha ismeretlen helyre mész, érdeklődj, hogy vihetsz-e kísérőt. Ha nemleges a válasz, akkor az gyanús!

Előre tisztázd a díjakat, és hogy mit kapsz érte.

Légy óvatos, de azért ne bátortalanodj el!

 

Akarom én is hidd csak el,

Most nem a rossz dumád érdekel,

más kell nekem 

A választ gyorsan döntsük el, a test beszél, hallani kell,

érezz velem 

Úgy érzem végem,

bár a lázam már rég nem mértem,

magam sem értem, mi van velem...

Unalmas így minden, 

Másom nincsen, csak a féltett kincsem,

kirkk-krakk, csattanhat a bilincs...

jó-jójójó, kell a szád még, óhóhóhó ez a játék

És angyal bohón, nézd mit tett velem...

meg kell tennem, meg szereztem,

hittem benne ,eltemettem

éld át, a vágy most hogy tüzel

az a szép, az a szép, hogy kérek még

Most én vagyok akaratod rabszolgája,

Jól csinálod, ez a haladó pálya,

nagy a szád, aztán másod is nagy legyen,

haragban a férfiakban nem lesz kegyelem,

é-jó, keményen alázni, ó-hó, míg a tempót felveszem,

é-jó, ez zsubaba babiez,ne zsubaba babiez nekem,

sajnálom bébi, ezt nem lehet így túlélni,

nem fogom kérni, csak elveszem...

Ne hallgass én se tenném, csak álmodat újra elvenném, 

Így jár az, aki szemtelen velem...

jójójójó, kell a szád méh, óóóó, ez a játék,

És angyal bohón nézd mit tett velem...

meg kell tennem, meg szereztem,

hittem benne, eltemettem,

Éld át, a vágy most hogy tüzel,

Az a szép, az a szép, hogy kérek még

akarom, de félek jó de mégis kinek, kinek)